وبلاگ هواداران مسعود شجاعی

وبلاگ هواداران مسعود شجاعی
وبلاگ هواداران مسعود شجاعی

 

مسعود شجاعي ستاره فوتبال ايران چند ماهي است که به جاي حضور در چمن فوتبال روي تخت بيمارستان حضور دارد. هيچ بازيکني علاقه‌اي به اين وضعيت ندارد و اين بدترين اتفاق در دوران بازيگري يک فوتباليست است که مسعود شجاعي آن را تجربه مي‌کند. اين اتفاق تلخ در بازي با سوسيه‌داد رخ داد که در روز آخر حضور کاماچو در اوساسونا بود. در اين بازي انگشت کوچک پاي چپ مسعود طي يک برخورد شديد ترک برداشت. او با درد از زمين بيرون آمد اما فکر نمي‌کرد اتفاق مهمي رخ داده است.

مسعود شب را با درد سپري کرد و صبح با پزشک تيم براي راديوگرافي از پايش به کلينيک باشگاه رفت تا متوجه شود استخوان انگشت پايش ترک برداشته است. بعد از متوجه شدن از ترک پا جلسه‌اي بين مسعود و پزشک تيم برگزار شد و دو گزينه پيش پاي مسعود قرار دادند. اين‌که سه ماه پايش در بوت مخصوص باشد و فصل را ناتمام بگذارد و يا اين‌که روي استخوان ترک‌خورده بازي کند و درد را هم تحمل کند.

دکتر او را اميدوار کرد که ممکن است همين طور تا آخر فصل بتواند بازي کند و اتفاقي هم رخ ندهد. اگر هم بشکند جراحي جزئي دارد. او قبول کرد که بازي کند و تحت مراقبت‌هاي پزشکي بيشتري قرار مي‌گرفت تا براي قرمزهاي دي‌ناوارا بازي کند. مسعود سه بازي را با استخوان ترک‌خورده تحمل کرد. رئال سوسيه‌داد، مالاگا و اسپانيول اما در بازي چهارم اتفاق تلخ رخ داد.

او دقيقه80 وارد بازي شد. پس از 5دقيقه از حضورش براي توپي هوايي با مدافع آتلتيکو مادريد به هوا بلند شد که در هنگام فرود روي انگشت ترک‌خورده پايين آمد و همين اتفاق داد مسعود را به هوا برد. اما چون اوساسونا سه تعويضش را انجام داده بود او بايد کار را ادامه مي‌داد. مسعود با درد بلند مي‌شود اما کاري از دستش ساخته نيست و فقط يک پاس در طول اين مدت به همبازيانش مي‌دهد.

سوت پايان بازي زده مي‌شود و او نمي‌تواند از زمين بلند شود. درد تمام وجودش را گرفته است و با برانکارد او را بيرون مي‌برند. در رختکن اولين کار تيم پزشکي مسکن زدن به مسعود است تا درد نكشد و از همان جا به بيمارستان مي‌رود تا از پايش عکسي ديگر گرفته شود. خبري که با عکس مي‌آيد خوب نيست و انگشت ترک‌خورده، شکسته است. تصميم بر اين شد تا پاي مسعود در بوت مخصوص شکستگي قرار بگيرد و بعد از يک ماه او تمريناتش را شروع کند.

 

 


مسعود يک ماه را تحمل مي‌کند و يک ماه تمام مي‌شود. همه از اتمام دوران نقاهت خوشحال هستند و قرار است تا مسعود ديگر بوت را نپوشد تا در مرحله بعدي فيزيوتراپي را انجام دهد. اما پاي او همچنان درد دارد. دوروز از راحتي از بوت نگذشته است که درد ستاره را آزار مي‌دهد.براي سومين بار بايد مسعود از پايش عکس بگيرد و بسيار نگران است. خبر عکس باز هم خوب نيست و استخوان جوش نخورده و شکستگي طوري است که ديگر استخوان جوش نمي خورد و پيشنهاد پلاتين در پا تنها راه است. اتاق عمل براي مسعود آماده مي‌شود و بايد پلاتيني در پاي مسعود قرار بگيرد. عمل انجام مي‌شود و همه به آينده اميدوار هستند اما پس از يک هفته دوباره درد به سراغ شجاعي مي‌آيد.وقتي دکتر پانسمان را باز مي‌کند با انگشت تيره شده مسعود مواجه مي‌شود. بلافاصله جاي عمل را باز مي‌کند و اتفاق تلخ‌تر در داخل انگشت رخ داده است. عفونت تمام انگشت را گرفته است و چاره جز اين نيست که پلاتين را از پاي مسعود خارج کنند. اتاق عمل براي سومين بار آماده مي‌شود تا ستاره فوتبال ايران در عرض يک ماه و 20روز براي سومين بار جراحي شود. بيمارستان سم گيل پامپلونا بيماري ويژه داردکه اين بار بايد جراحي‌اش جواب دهد. اتاق149 اين بيمارستان براي شجاعي آماده مي‌شود.

تمام اعضاي بيمارستان طوري رفتار مي‌کنند که او احساس نگراني نکند و خواهر مسعود هم در کنارش هست تا به برادر اميد دهد. مسعود جر‌احي مي‌کند و جراح پس از اين‌که پلاتين را از پايش درمي‌آورد بايد از استخوان خود مسعود استخوان انگشت بسازد. او از استخوان زير زانوي خود مسعود قسمتي را برمي‌دارد و استخواني براي انگشت مي‌سازد. 10روز مسعود در بيمارستان است و بهترين مراقبت از او صورت مي‌گيرد.

پس از اين همه اخبار بد، اخبار خوبي هم در راه است. مدير باشگاه اوساسونا پس از عيادت از مسعود برگه‌هاي قرارداد را هم با خود به بيمارستان مي‌آورد تا در اتاق149 بيمارستان سم‌گيل قرارداد مسعود براي دو سال ديگر تمديد شود. او ديروز از بيمارستان به خانه برگشت و اکنون خواهر مراقب ستاره فوتبال ايران است. دکتر جراح اطمينان داده است که اين جراحي کاملا جواب مي‌دهد و ديگر نگران خطري نباشد. قرار است دوباره پاي مسعود در بوت قرار بگيرد و يک ماه ديگر همه چيز تمام مي‌شود و او دوباره مي‌تواند دردسر مدافعان باشد.

تابستان 2011 تابستان پردردسري براي مسعود شجاعي است و او فعلا نمي‌تواند به خانه برگردد. شايد هم در تعطيلات او به ايران نيايد. فعلا که دکتر اجازه سفر به تهران را به مسعود نمي‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت18:58---14 شهريور 1390
امیدوارم مسعود عزیز هرچه زودتر خوب بشه و بتونه به فوتبال برگرده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:, توسط علی
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي :