وبلاگ هواداران مسعود شجاعی
وبلاگ هواداران مسعود شجاعی

مسعود شجاعي آماده بازگشت به تمرينات اوساسونا شده است. او از مدتي پيش تمرين را شروع کرد اما به صورت انفرادي. شجاعي از اين هفته قرار است به صورت تيمي با اوساسونا تمرين کند. او در اين باره به خراسان توضيحاتي مي‌دهد.

ظاهرا کاملا آماده شده‌اي.

بله، در اين مدت روند بهبودي‌ام خيلي خوب بود. پزشکان اوساسونا اعتقاد دارند که مصدوميتم به طور کامل خوب شده و مشکلي براي بازگشت به تمرينات تيمي ندارم. طي چند روز آينده با تيم اوساسونا استارت خواهم زد. هر روز پزشکان وضعيت پايم را چک مي‌کنند و فعلا مي‌گويند، به طور کامل خوب شده‌ام و مشکلي براي تمرين کردن ندارم.

کارلوس کي‌روش هم اخيرا گفته مسعود شجاعي را به اردوي تيم ملي دعوت مي‌کنم.

او يک مربي حرفه‌اي است و آن‌طور که متوجه شده‌ام، روي ايراني‌هاي شاغل در اروپا نظر زيادي دارد. چند وقت پيش که دو دستيارش به اسپانيا آمده بودند و با هم حرف زديم، همان جا اين جمله را از قول آقاي کي‌روش گفتند. هر بازيکني دوست دارد در تيم ملي کشورش بازي کند، مخصوصا اگر مربي بزرگي انتخابش کند. کي‌روش مربي بزرگي است که در اسپانيا هم بسيار معروف است و همه مربيان کارش را قبول دارند. خيلي خوشحال مي‌شوم بتوانم در خدمت تيم ملي باشم.

براي اردوي ترکيه به تيم ملي دعوت مي‌شوي؟

نمي‌دانم، اين را مربي مي‌داند. اوست که بازيکن را انتخاب مي‌کند ولي من براي آن اردو قطعا آماده خواهم بود.‌‌ خوشحال مي‌شوم دوباره خودم را‌‌ در‌‌ تيم ملي محک بزنم. البته الان کارم سخت شده، نزديک به يک‌ سال را از دست داده‌ام و طبيعتا زمان مي‌خواهم تا دوباره برگردم و در ترکيب قرار بگيرم.

تابستان مهمي در پيش داري. يعني بايد از نظر بدني و فني دوباره خودت را آماده کني.

دقيقا. در اين مدت چون تمرين نداشتم، از نظر بدني که خيلي افت کردم. از شرايط بازي هم دور بودم و الان زمان نياز دارم‌‌ تا برگردم و دوباره کار کنم. فعلا در کنار تمرين بايد به فيزيوتراپي مشغول باشم. ماهيچه‌هايم هم افت داشته که الان دارم بدن‌سازي مي‌کنم. در تمرينات گروهي نيز بايد کمي حواسم جمع باشد و زياد پرخطر تمرين نکنم.

قرار است نکونام به ايران بازگردد؟ انگار قرار است تنها شوي....

من با جواد‌‌‌ در اين باره حرفي نزدم. خود او هم که چيزي نگفته. از اين شايعات هميشه هست. به نظر من جواد از نظر بدني اين‌قدر آماده هست که بتواند در‌ فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد. با اين حال خودش تصميم گيرنده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط علی
Masoud, Carles Puyol, Barcelona, Osasuna (Getty Images)
 
سایت گل - مسعود شجاعی بازیکن تیم اوساسونای اسپانیا به ایران بازگشت .
زمانی که فصل لالیگا تمام شد همه بازیکنان به خانه هایشان رفتند اما مسعود در پمپلونا ماند تا ادامه مداوای پایش و دوران بدنسازی را پشت سر بگذارد .
 مسعود در این مدت تمرینات سختی را پشت سر کذاشت و بهبودی کامل را به دست آورده است .
 او با اتمام کارش با مربی و پزشک مخصوص خود اجازه پیدا کرد تا به خانه برگردد .مسعود یکسال از حضورش در ایران می گذرد بلافاصله برای بازگشت به ایران اقدام کرد و اکنون او اینجاست ... کنار ما .
 مسعود به خانه برگشته و بهترین خبر همین حضور اوست . او یکماه در ایران خواهد بود و باید دوباره برای فصل جدید به اسپانیا برگردد .

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط علی
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي :