وبلاگ هواداران مسعود شجاعی

وبلاگ هواداران مسعود شجاعی
وبلاگ هواداران مسعود شجاعی
 
Masoud Shojaei (PA)
 

سایت گل- تور تابستانی اوساسونا در هلند دنبال می شود و آنها در دیدار دوستانه دیشبشان مقابل تیم خرونینگن از لیگ دسته اول هلند به تساوی دیگری دست یافتند. در این دیدار مسعود شجاعیی و تیمور برای اوساسونا گلزنی کردند.مهم ترین اتفاق بازی گلزنی مسعود بود. سایت اوساسونا عکس ستاره ایرانی را عکس اول سایت کرده است و با این تیتر به استقبال مسعود رفت : با گل برگشت

طبق اعلام وب سایت رسمی باشگاه اوساسونا، شاگردان خوسه لوئیس مندیلیبار، بازی را تهاجمی شروع کردند و در دقایق ابتدای بازی هر دو طرف فرصتهای متعددی برای گلزنی داشتند.

در جریان نیمه اول بازی، به دلیل خطای یکی از بازیکنا ن تیم هلندی برروی سولا، یک پنالتی به نفع اوساسونا اعلام شد که مسعود شجاعی آن را از دست داد. البته شجاعی خیلی سریع این ناکامی را جبران کرد و در دقیقه 41 بازی برای اوساسونا گلزنی کرد تا تیمش را پیش بیندازد.

البته این برتری تنها یک دقیقه دوام آورد . چرا که زی فویک در دقیقه 42 بازی را به تساوی کشاند. با آغاز نیمه دوم در دقیقه 50، تیمور از روی نقطه پنالتی، اوساسونا را پیش انداخت ولی در دقیقه 70 فان دیک برای خرونینگن گلزنی کرد تا بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان برسد.

در دقایق پایانی بازی،خستگی فیزیکی در میان بازیکنان اوساسونا مشهود بود. ولی آنها به خوبی مقاومت کردند. در جریان این بازی سخودو، از زمین مسابقه اخراج شد.

اوساسونا در دیدارهای دوستانه تابستانی اش به سه برد و سه تساوی دست یافته و شنبه شب، آخرین بازی دوستانه اش را در هلند مقابل هراسلس آلملو برگزار کرده و یکشنبه به پامپلونا بازخواهد گشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 0برچسب:, توسط علی
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي :