وبلاگ هواداران مسعود شجاعی

وبلاگ هواداران مسعود شجاعی
وبلاگ هواداران مسعود شجاعی

نظري‌جويباري:دربي درس خوبي براي بازيکنان بود

 

معاون باشگاه استقلال با اشاره به اينکه داور دربي به ضرر اين تيم سوت زده گفت: گويي به داور گفته شده بود کاري کند تا بازي با تراکتورسازي جبران شود.


 

  به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی‌نظری جویباری درخصوص دیدار دو تیم و ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان گفت: گاهی شرایطی پیش می‌آید که بهتر است بازیکنان صحبتی نکنند تا تیم به حاشیه نرود. به هواداران و رسانه‌ها حق می‌دهیم که نظرات بازیکنان بعد از باخت را بدانند، اما در این شرایط بهتر دیدیم که آنها حرفی نزنند و مصاحبه نکنند.

نظری در خصوص باخت استقلال گفت: بازی کاملا دست ما بود و می‌توانستیم پرسپولیس را 5تایی کنیم، باختیم و این برای ما خیلی ناراحت‌کننده بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما بازیکنان در دقایق آخر، سیر و بی‌اشتها بازی کردند و غرور باعث شده بود که بازیکنان پرسپولیس را سطح پایین بگیرند و این درس خوبی شد تا بازیکنان استقلال بفهمند فوتبال 90 دقیقه است.

وی در مورد بازی با تراکتورسازی و حاشیه‌های بعد از آن گفت: من از برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های مکتوب گلایه دارم. بعد از آن بازی علیه تیم ما حرف زدند و استقلال را تخریب کردند، آنها کاری کردند که انگار در تبریز فاجعه رخ داده است. استقلال بعد از 5 دربی بازی را واگذار کرده، اما آقایان طوری حرف می‌زنند که انگار ما در 10 دربی بازنده بوده‌ایم. در این دربی اسیر غرور بازیکنان شدیم وگرنه امکان نداشت به پرسپولیس ببازیم.

معاون باشگاه استقلال در مورد داوری و اینکه به ضرر استقلال سوت زده، اظهار داشت: به داوری اعتراض داریم. گویی به داور گفته شده بود، کاری کند تا بازی با تراکتور جبران شود. داور در باخت مقصر نبود، اما با سوت‌هایش روی اعصاب بازیکنان استقلال راه رفت و به نفع پرسپولیس سوت زد. داور هم اشتباه می‌کند و گاهی به نفع و گاهی به ضرر استقلال سوت می‌زند.

نظری در خصوص دلیل این باخت گفت: دلیل اصلی این باخت تغییر روحیه و پایین‌ آمدن انگیزه بازیکنان بود. آنها از دقیقه 75 به بعد بی‌اشتها بازی کردند و این بلا سر استقلال آمد، بازیکنان ما، پرسپولیس را دست‌کم گرفتند و اجازه خودنمایی به آنها دادند.کاش بازیکنان به خودشان بیایند و بفهمند که در 10 دقیقه پایانی چه کار کردند که استقلال باخت.

نظری در پایان گفت: مدیران و مربیان استقلال آنقدر با تجربه هستند که نمی‌گذارند تیم به بحران برود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, توسط علی
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي :